Днями в академії відбувся українсько-корейського науково-практичний семінар: «Розбудова інноваційних структур з розробки, випробувань та використання безпілотних літальних апаратів». Його організаторами стали Льотна академія НАУ, Компанія SafeusDrone (Республіка Корея) та Кластер «ІТ-Альянс 4.0».

Ця непересічна подія зацікавила як українських науковців, що працюють над розробками безпілотників так і представників різноманітних установ та організацій, які зацікавлені використовувати сучасні розробки для розвитку бізнесу, охорони та безпеки, екологічного моніторингу та ще у багатьох напрямках.

Особливого статусу заходу додали почесні гості, які були запрошені на семінар. Так, привітати учасників семінару завітали заступник голови Кіровоградської обласної державної адміністрації Світлана Лобанова, директор Інституту проблем штучного інтелекту, доктор технічних наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України, член-кореспондент НАН України Анатолій Шевченко, заступник директора з наукової роботи Інституту технічної теплофізики НАН України, член-кореспондент НАН України, доктор технічних наук, професор Віталій Бабак та перший проректор Національного авіаційного університету доктор технічних наук, професор Валерій Козловський.

Окрім численних наукових презентацій в галузі розробок безпілотних літальних апаратів різного призначення, питань забезпечення безпечного використання безпілотників, фахової та якісної підготовки операторів дронів, учасники заходу на власні очі переконалися, якими різноманітними за розмірами та призначенням можуть бути безпілотні літальні апарати.

Вони переглянули захоплюючі презентації Центру Безпілотних літальних апаратів Льотної академії НАУ, сільськогосподарський дрон  компанії SafeusDrone. Побачили в роботі квадрокоптер розроблений в Черкаському інституті пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля, отримали майстер-клас в управлінні квадракоптерами від компанії DroneUa, а також ознайомилися з розробками лабораторій БПЛА та робототехніки Льотної академії.

До участі у заході долучилися представники керівництва, викладачі та аспіранти: Черкаського інституту пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля, Інституту технічної теплофізики НАН України,  Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління Мінприроди,  Центральноукраїнського Національного технічного університету, Харківського Національного університету повітряних сил імені Івана Кожедуба, Інституту сільського господарства Степу Національної академії аграрних наук, Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова, Інституту водного транспорту Державного Університету інфраструктури та технологій Кіровоградського інституту регіонального управління і економіки, Національного авіаційного університету, Льотної академії НАУ та інших навчальних закладів. Серед них 2 член-кореспондента Національної академії Наук України, 15 докторів наук та 45 кандидатів наук.

А також до участі у заході долучилися партнери з Головного центру підготовки особового складу Державної прикордонної служби України імені генерал-майора Ігоря Момота, Державіаслужби України, Украероруху, Управління організації діяльності підрозділів поліції на воді та повітряної підтримки Національної поліції України,  Агенції регіонального розвитку Кіровоградщини,  Кіровоградської філії «Приватбанк», департаменту екології та природних ресурсів Кіровоградської ОДА, Приютівської та Маловисківської об’єднаних територіальних громад, Управління ДСНС України у Кіровоградській області,  Кіровоградського авіаційного спортивного товариства сприяння обороні України, Управління Служби безпеки України в Кіровоградській області, Управління економіки Кіровоградської ОДА, ПрАТ "Кіровоградобленерго", Кіровоградського відокремленого підрозділу установи «Центр розвитку місцевого самоврядування», компанії DRON.UA,  Будиноку вчених Кіровоградщини, фермери та представники різних громадських організацій.

Ми щиро вдячні всім гостям, які приїхали до академії та поділилися своїм досвідом, а також висловлюємо слова подяки всім працівникам академії та нашим партнерам за допомогу в організації заходу!